PLAN PUTA I BORAVKA GRUPE
KLJUČ JE DOBRA ORGANIZACIJA
PRIPREMA JE NAJBITNIJI DEO DOBRE ORGANIZACIJE !
U dogovoru sa našim saradnicima, školama i predškolskim ustanovama koncipiramo plan putovanja i boravka grupe. Konsultujemo se oko mesta polaska, predlažemo optimalno vreme, usaglašamo smeštaj dece po sobama itd.
Do sedam dana pred put svaka grupa ima spreman plan putovanja i boravka sa svim bitnim detaljima koji su potrebni da se obaveste roditelji kako bi spremili decu i imali sve potrebne informacije na raspolaganju.
Na ovaj način olakšavamo i našim saradnicima i na vreme dobijaju sve potrebne informacije.
Primer plana puta i sve potrebne informacije za boravak dece :
O nama
Naš posao je isključivo dečiji i omladinski turizam
Animacija dece
Ekipe rekreatora i animora dece sa dugogodišnjim iskustvom
Utisci saradnika
Informišite se o utiscima i iskustvima naših saradnika
Najčešća pitanja
Odgovorili smo na najčešća pitanja, ako imate još pitanja, kontaktirajte nas
Tematski kampovi
Buditr u toku sa našim aktuelnim ponudama za kampove
Galerija
Uživajte u našoj galeriji sa putovanja
NAŠI OBJEKTI ZA SMEŠTAJ DECE
Objekte za smeštaj dece na nastavi u prirodi biramo pažljivo. Ključ nam je bezbedno okruženje, da su udaljeni od većih saobraćajnica, da imaju iskustva u radu sa decom, kvalitetnu i domaću hranu, odličnu higijenu i lepo okruženje.
Naši objekti su ili u vlasništvu ili zakupu što nam nudi mogućnost da utičemo na kvalitet realizacije programa kao i potpuno raspolaganje nad raspoloživim terminima.
Naši objekti su jedni od najboljih na tržištu za dečiji i omladinski turizam. Sadržaji koje nude su po meri deteta 21veka .
PREUZMITE OBRAZAC ZA NAJAVU SAOBRAĆAJNOJ POLICIJI
Za teritoriju grada Beograda Zahtev za pregled autobusa možete poslati emailom :
usppubgd@mup.gov.rs
PITALI STE NAS
Kada su dečija putovanja u pitanju uvek se nameće mnogo različitih pitanja. Tako je jer se i trendovi menjaju od onih da su nekada grupe dece boravile smo u odmaralištima u višekrevetnim sobama sa etažnim kupatilima. Deceniju i više su sobe uglavnom 2,3 i 4 kreveta obavezno sa kupatilima, wifi u objektima rade se i hoteli sa bezenima, tj mnogo modernih i udobnih hotela je promenilo svoj način poslovanja poslednjih godina i domaćini su deci.
Takođe je program rekreacije i animacije dece iz godine u godinu sve ispunjeniji i sadržajniji a mi se trudimo da uvek uvedemo neke inovacije.
Potrudićemo se da odgovorimo na najčešća pitanja a za sve što smo možda propustili, budite slobodni i kontaktirajte nas.
TU SMO DA POMOGNEMO
Najčešća pitanja saradnika
Da li su deca sama u objektu?
U skoro svim objektima grupe dece su same i nema mešanja sa individualnim gostima. U hotelima poput htl Park ili htl Oplenac može se desiti da borave i individualni gosti što je retko, jer uglavnom mi punimo gotovo ceo kapacitet, ali tada se odvajaju na druge etaže.
Ko poziva saobraćajnu policiju na pregled autobusa?
Osnovna škola ili predškolska ustanova su u obavezi da pozovu saobraćajnu policiju na pregled autobusa. To mogu uraditi putem email-a, nije neophodno da nose zahtev lično.
Kojom uslugom počinjemo i završavamo?
U praksi se pokazalo kao najbolje da deca do dolasku počnu užinom oko 15h što najčešće bude topla čorba ili kifle sa sirom, jer prvog dana deca kreću sa sendvičima od kuće i od momenta kad stignu do užine nisu gladna. Poslednjeg dana su smene uvek oko podne, pa toga dana deca imaju i doručak i ručak kako ne bi gladni išli na put nazad. Ručak obično bude oko 12h jer autobusi kreću oko 13h dok malo odmore posle ručka.
Na zahtev škole ili predškolske ovo se može promeniti u dogovoru sa nama.
Može li se ishrana prilagoditi deci sa alergijama ili hroničnim bolestima?
Naravno. Uvek obaveštavamo grupe da ukoliko postoji poseban režim ishrane da nam se dostavi takva informacija.
Sve češće je dece koji su vegetarijanci, sa veganskom ishranom, ili imaju hronične bolesti, ili iz nekog razloga ne jedu nešto što je u planu ishrane.
Tada komuniciramo sa objektom kako bi se ishrana prilagodila. Važno je napomenuti da objekti uglavnom imaju domaću hranu i standardne namirnice, pa stoga nisu u mogućnosti da odgovore na jako specifične zahteve , pa ukoliko postoji retka vrsta namirnica, to obično roditelji spakuju a kuhinja u svakom objektu namirnice spremi u skladu sa uputstvima.
Da li je lekar u objektu?
Lekar je prisutan 24h u objektu sa svakom grupom dece. Opremljen je uvek osnovnim lekovima.
Takođe ima pribor za prvu pomoć da može da odreaguje odmah na povredu ili simptom bolesti. Ukoliko postoji potreba da se dete povede u Dom zdravlja ili bolnicu svaki objekat ima automobil na raspolaganju i tada se dete uz prisustvo učitelja ili vaspitača kao i lekara vozi do najbližeg Doma zdravlja ili bolnice.
Kada dobijamo informacije za roditeljski sastanak pred put?
Naša praksa je da 5 do7 dana pred put dajemo detaljan plan putovanja. U njemu se nalazi sledeće :
– podaci o prevozniku ( naziv, adresa, matični broj, broj mesta u autobusu) , sve potrebno za najavu pregleda saobraćajnoj policiji
– dostavlja se plan ishrane kao i shema smeštaja
– navodi se da li je voda u objektu za piće, koji su termini korišćenja bazena, preporuke šta poneti, i sve potrebo od informacija
-navodi se i vreme postavljanja autobusa sa tačnom adresom kao i informacije vezane za prvu i poslednju uslugu, kada se ulazi u sobe prvog dana i napuštaju sobe poslednjeg dana i vreme povratka grupe
Da li imamo jednog rekreatora na grupu dece?
Sa našim grupama rade rekreatori zaduženi za program aktivnosti podeljen na jutarnji, popodnevni i večernji. Praksa je da sam grupom do 50 dece radi jedan rekreator, izuzetak je kada su u pitanju različite škole ili vrtići onda može ići do 20 dece jedan rekreator.
PRIPREMA ZA RODITELJSKI SASTANAK I PRIMER PLANA PUTA
Sedam do 10 dana pred put šaljemo svim našim školama i predškolskim ustanovama Plan puta koji sadrži sve potrebne informacije za roditeljske sastanke. Dajemo primer šta sve od informacija sadrži plan puta :
- Podaci o prevozniku sa matičnim brojem
- Podaci o autobusu ( broj mesta)
- Vreme i mesto postavljanja autobusa
- Obaveštenje za saobraćajnu policiju
- Vreme i mesto pregleda i polaska autobusa
- Planirano vreme dolaska u objekat
- Prva usluga
- Jelovnik za sve vreme boravka
- Vreme ulaska u sobe i shema smeštaja sa brojevima soba
- Vreme napuštanja soba poslednjeg dana
- Podatke o planu aktivnosti koji rade rekreatori
- Podatke o rekreatorima
- Podatke o lekaru, lekovima i opremljenosti
- Informacije o smeštajnom objektu ( da li je voda za piće, da li su obezbeđeni peškiri, šta je potrebno spakovati, vreme obroka… )
- Vreme povratka grupe
- Zahtevamo dopis o alergijama, specijalnom režimu ishrane i slično kako bismo prilagodili jelovnik deci sa posebnim potrebama
- Itd…
Jednom rečju sve potrebno od informacija i nama kao Organizatoru, i prevoznicima i objektu i naravno putnicima, roditeljima.
Kada je najbolje vreme za rezervaciju?
Najbolje vreme za rezervaciju je od minimum 3 meseca pred put a idealno do 6 meseci. Zašto? termini posebno s proleća se jako brzo popunjavaju i često smo u prilici da moramo odbiti upit jer nema mesta a drugi još bitniji razlog su mesečne rate. Ako rezervišete Vaš termin s jeseni za proleće to Vam daje mogućnost plaćanja na bar 6 mesečnih rata što roditeljima mnogo olakšava.
Koje prevoznike angažujete?
Naša praksa je da radimo sa prevoznicima koji imaju kvalitetan i velik vozni park a koji imaju praksu da voze školsku decu.
Velik vozni park nam omogućava da ukoliko se desi nešto nepredviđeno sa vozilom prevoznik može i ima da pošalje drugo vozilo na lokaciju a kvalitetan prevoz nam garantuje bezbednost na putu.
U Beogradu najviše sarađujemo sa LUI travel firmom, Fudexom, u Novom Sadu sa Feniks Giz prevoznikom, Mat Trade Zrenjanin itd..
Da li je korišćenje bazena uključeno u program?
Korišćenje bazena u svim objektima koji ih imaju je uvek uključeno u program tj uvek na raspolaganju grupi. Organizovano je tako da je u posebnim terminima najčešće 60 min dnevno, nekada i 2x 60 min kada su grupe dece same.
Bazeni su uglavnom rekreativne dubine i obavezno je da deca idu u pratnji svojih učitelja ili vaspitača i naših rekreatora radi potpune bezbednosti.
Otvoreni bazeni su sezonski, i zavisno od objekta počinju sa radom oko polovine juna.
Vila Aleksandar Orašac ima praksu da otvara bazene oko 10 juna, Budimlija Resort oko 20 juna.
Ostali objekti imaju zatvorene bazene koji su u funkciji tokom cele godine.
Možemo li dobiti plan ishrane?
Plan ishrane možete dobiti i uz samu ponudu ukoliko želite a uz plan puta 7-10 dana pred put je on obavezan i sastavni deo pripreme za put.
Postoji mogućnost da se za celu grupu promeni neki od obroka ali je nephodno da se sve usaglasi pre odlaska grupe. Na licu mesta korekcije nisu moguće jer svi hoteli prave plan trebovanja ishrane prema jelovniku koji je usaglašen.
Hoće li vaspitači biti na istoj etaži sa decom?
Naravno. O ovome se uvek vodi računa. Kada su školska deca u pitanju učitelji su na istoj etaži a za predškolce se uvek radi smeštaj tako da vaspitači dele sobu sa decom koju povedu.
Da li dajete popust za blizance ili dvoje dece iz iste porodice?
Ni jedan objekat ne daje popust na decu blizance ili decu iz iste porodice. To se uvek kalkuliše kao trošak čitave grupe i na osnovu toga koliko ima dece formira se konačna cena. S tim u vezi mi programe koji podrazumevaju popuste radimo ukoliko postoji jasan zahtev škole ili vrtića za tim.
Dakle, ukoliko Vam je potreban popust i on je praksa kod Vas molim da zatražite takvu ponudu.
Koliko dece može povesti vaspitač ili učitelj na gratis?
Kada su škole u pitanju jedan učitelj vodi svu prijavljenu decu iz svog odeljenja. Kod vrtićke dece, pošto se sobe dele i vaspitač spava zajedno sa decom praksa je da gratis ide na 7 plative dece. Svaki gratis ispod ovoga podiže cenu aranžmana.
Koje rekreatore angažujete?
Sarađujemo sa Udruženjem animatora Šunjalice iz Valjeva, Activity centrom iz Beograda, O2 udruženjem rekreatora, tako da možemo pokriti sve potrebe grupa koje imamo.
Imamo dugodišnje lepo iskustvo sa ovim udruženjima a rekreatori su uglavnom prof fizičke kulture sa iskustvomu radu sa decom na rekreativnim nastavama.
Jesu li lekari pedijatri?
Na žalost ne. Velike su potrebe za lekarima na ovim putovanjima i ne postoji dovoljan broj lekara pedijatara koji putuju na ovakve programe. Lekari su od Opšte prakse do specijalista, ili su mladi lekari, ili ljudi koji rade u zdravstvenim centrima a svoje slobodno vreme koriste na ovim putovanjima ili su lekari u penziji. Kako god vrlo savesno rade svoj posao.
KADA MORAMO NAPUSTITI SOBE POSLEDNJEG DANA?
U sobe se prvog dana ulazi od 12h do 14h zavisno od objekta i udaljenosti gde se on nalazi, a poslednjeg dana je napuštanje soba u 8h kako bi se spremile na vreme za sledeću smenu.
Za to vreme rekreatori rade svoj program sa decom a postoje posebne prostorije gde se stvari ostavljaju do dolaska autobusa.
DA LI SE MEŠAJU ŠKOLSKA I PREDŠKOLSKA DECA
Vrlo retko, a gotovo nikada. Različiti uzrasti nisu za mešanje zbog programa rada koji je drugačiji za vrtiće a drugačiji za osnovce. Kada se i desi da se grupe sreću u nekim objektima, to su obično veliki objekti gde je moguće da budu odvojeni i u smeštaju i na dnevnim i večernjim aktivnostima.
Da li su potrebne zdravstvene liste dece za put?
Niste u obavezi da ih dostavljate objektu, niti lekaru koji je sa vama, ali je poželjno ih ponesete popunjene sa sobom, kako bi imali sve potrebne informacije o zdravstvenom stanju svakog deteta.
KAKO NAJAVITI PREGLED SAOBRAĆAJNOJ POLICIJI
Pregled saobraćajnoj policiji u Beogradu ne mora više da se predaje lično na šalteru u Ljermontovoj ulici.
Dovoljno je uputiti email sa popunjenim obrascem i overen pečatom ustanove i policija će potvrditi prijem.
Naš plan puta uvek sadrži sve potrebne informacije za najavu policiji : Vreme i mesto postavljanja, Podatke o prevozniku ( adresa, PIB, Matični broj, broj mesta u vozilu), Podatke o agenciji organizatoru takođe. Vreme i mesto povratka.
U narednom delu možete videti primer kako popuniti zahtev a takođe smo i ostavili mogućnost da obrazac preuzmete.
POSTOJI LI OBRAZAC ZA SAOBRAČAJNU POLICIJU ?
Ovde možete videti kako izgleda zahtev za pregled saobraćajnoj policiji:
ЗАХТЕВ ЗА ПРЕГЛЕД АУТОБУСА ПРИЛИКОМ ОРГАНИЗОВАНОГ ПРЕВОЗА ДЕЦЕ
1. | Назив школе/друштва/клуба која организује догађај* |
| |
Адреса, општина и место школе/друштва/клуба |
| ||
2. | Име и презиме одговорног лица школе/друштва/клуба |
| |
Контакт телефон одговорног лица |
| ||
3. | Број деце који се превози |
| |
Број наставног особља |
| ||
4. | Број аутобуса |
| |
Адреса поласка аутобуса |
| ||
Време постављања аутобуса |
| ||
Време поласка аутобуса |
| ||
5. | Возач и аутобус су присутни током целог догађаја |
ДА (заокружити) НЕ | |
уколико НЕ, у повратку | Адреса поласка аутобуса |
| |
Време поставља ња аутобуса |
| ||
Време поласка аутобуса |
| ||
6. | Назив агенције која организује превоз |
| |
Матични број агенције |
| ||
7. | Назив превозника који реализује превоз |
|
| Матични број превозника |
|
догађај* – екскурзија, настава у природи, излет, односно активности културно-уметничких друштава, спортских клубова и сл.
|
|
Место и датум | функција и потпис одговорног лица школе/друштва/клуба која организује догађај |
Klikom na dugme ispod možete skinuti Obrazac zahteva za pregled autobusa za Organizovane polaske dece .
Zahtev za Beograd možete uputiti emailom, nakon čega že saobraćajna policija potvrditi prijem.
Email za najavu polaska je : usppubgd@mup.gov.rs